Proiect cu finanțare Regio 2014 – 2020

Platforma de E-mail si Colaborare

Ce este?

Este un serviciu avansat de colaborare online prin e-mail, sarcini, documente, calendar, contacte sau alte aplicatii personalizate. Ruleaza solutia cea mai utilizata in mediile de afaceri, livrata in sistem Cloud Computing SaaS, accesibila pe calculator, tableta sau telefon mobil.

Cât costă?

In functie de spatiul utilizat, costurile incep cu 1 €/luna/utilizator, cu acces nelimitat la toate facilitatile platformei.
Oferim gratuit platforma spre evaluare timp de 7 zile si migram gratuit solutia clientului catre Platforma Privata de Colaborare.

Pentru ce?

Pentru un serviciu de e-mail performant, instrumente de colaborare online, disponibilitate neintrerupta, siguranta datelor si scalabilitate nelimitata.
Pentru un cost operational minim si costuri zero in achizitii software, hardware, licente platforma, antivirus, antispam, securitate, mentenanta si administrare.

Pentru cine?

Suntem mandri cu clientii nostri: Perfect Tour, Mareea, Panda Travel, Transfer Rapid, Grampet, Grup Feroviar Roman, Rolling Stock Company, Trans Expedition Feroviar, Bulgarian Railway Company, Eurorail Moldova, Remar, Reva, Rovit, ServTrans, Turist Semenic si altii.

Avataje

Solutia utilizeaza platforme virtualizate redundate, construite exclusiv pe tehnologii premium IBM si VMWare, maximizand astfel puterea de calcul si disponibilitatea resurselor, totodata minimizand timpii de acces la informatie.

E-mail avansat

Marcarea, vizualizarea sub forma de conversatii si cautarea rapida fac e-mailul mai controlabil.

Management-ul avansat

Listere de contacte globale si personale pot fi partajate in toata organizatia.

Calendare de grup

Calendarele personale si de grup pot partaja intervalele de liber-ocupat.

Managementul si Partajarea Documentelor

Fisierele si directoarele pot fi partajate in cadrul si in afara organizatiei.

Mobilitate

Folosind protocolul IMAP, serviciile pot fi accesate de pe orice dispozitiv mobil.

Conectivitate Desktop

Utilizand protocoalele POP/IMAP se pot utiliza clientii desktop Microsoft Outlook, Thunderbird.

Platforma utilizeaza sisteme virtualizate redundate, construite exclusiv pe tehnologii premium IBM si VMWare, maximizand astfel puterea de calcul si disponibilitatea resurselor, totodata minimizand timpii de acces la informatie. Utilizand tehnologiile VMWare High Avalaibility si VMWare VMotion, resursele rezervate fiecarui server virtual sunt asigurate de mai multe servere fizice, fiind astfel tolerante la eventualele defecte fizice. Din punct de vedere functional si relational, raportat atat la nivelul utilizatorilor cat si nivelul fluxurilor de e-mailuri, structura solutiei este prezentata in diagrama alaturata.

Serviciul oferit este realizat pe platforma moderna si inovatoare de mesagerie si colaborare online. Aceasta solutie este cea mai utilizata in mediile de afaceri, ale furnizarilor de servicii, educatie si guvernamant, oferind administratorilor si utilizatorilor finali beneficii de neegalat.

Call center IP

Call Center IP este un sistem de telefonie care imbina cu succes functionalitatile unui Call Center Clasic cu solutiile tehnologiei VoIP.

Tehnologia VoIP permite efectuarea de apeluri catre orice telefon sau sistem de telefonie IP, mobil sau fix folosind reteaua internet sau reteaua locala de calculatoare, ocolind astfel sistemul telefonic tradițional. Tehnologia VoIP este integrabila in sistemele informatice dedicate activitatii de call center sau personalizate afacerii.

Beneficiile solutiei Call Center IP sunt remarcabile in raport cu sistemul clasic Call Center.

Reducerea costurilor aferente comunicatiilor electronice cu pana la 70%

  • Convorbiri de voce gratuite;
  • Sesiuni de teleconferinta gratuite;
  • Optimizarea convorbirilor de voce;
  • Inregistrarea si controlul convorbirilor de voce;
  • Eliminarea echipamentelor fax.

Cresterea randamentului afacerii

  • Integrarea cu solutii software dedicate sau personalizate;
  • Posibilitatea de a efectua apeluri cu un singur click;
  • Scalabilitatea extinsa a tehnologiilor open-source utilizate;
  • Posibilitatea consolidarii sistemelor de telefonie IP;

Metodele de implementare ale Call Centerului IP difera prin abordarea achizitie vs gazduire.

Call center IP propriu

  • Investitie in echipamentele de tip server;
  • Cost operational lunar aferent suportului;
  • Investitie eventuala in aparatele telefonice.

Call center IP gazduit

  • Nicio investitie in echipamentele centrale;
  • Un singur cost operational lunar raportat la dimensiunea implementarii;
  • Gazduire in standarde Data Center;
  • Disponibilitate maximizata a serviciului;
  • Suport inclus;
  • Investitie eventuala in aparatele telefonice.

Solutiile Call Center IP reduc costurile si eficientizeaza activitatea.

Click2Call eficientizeaza activitatea si dezvolta comunicarea oferind posibilitatea de a efectua apeluri telefonice cu un singur click. Sistemul poate interoga agenda telefonica locala, o baza de date a partenerilor de afaceri sau poate fi integrat intr-o solutie deja existenta.

Interactive Voice Response IVR este un sistem avansat de tratare a apelurilor prin care se permite utilizatorilor sa navigheze un meniu prin tastarea unui numar dintr-o plaja de optiuni, de exemplu: Formati 1 pentru Vanzari, 2 pentru Suport.

Teleconferinta reprezinta sistemul prin care mai multi interlocutori pot comunica simultan de pe telefonul interior, fix sau mobil. Pot fi create fara niciun cost oricate camere de teleconferinta, securizabile cu un cod PIN.

Real Time Monitoring permite vizualizarea in timp real a activitatilor unui Call Center IP, respectiv: convorbirile telefonice, durata acestora, cozile de asteptare sau apelurile in asteptare.

Inregistrarea Apelurilor se realizeaza pe un suport de stocare intern sau extern si permite accesul pe nivele ierarhice la convorbirile stocate, folosind un browser web.

Ascultarea Apelului permite spionarea unui apel in derulare, realizat de catre unul dintre operatori.

Soptirea permite initierea unei sesiuni de spionaj, oferind posibilitatea de a sopti operatorilor in timpul convorbirii acestora, fara ca interlocutorul sa poata auzi.

Fax2Mail primeste mesajele de tip fax, le transforma in fisiere si le expediaza atasate prin e-mail. Reprezinta o solutie eficienta si gratuita pentru receptionarea oricarui volum de documente prin fax, fara a fi necesara achizitionarea sau intretinerea de servere sau echipamente fax.

Mail2Fax foloseste sistemul de e-mail pentru a expedia faxuri. Nu sunt necesare echipamente hardware, sisteme software sau instruirea utilizatorilor.

Print2Fax instaleaza un software client prin care sunt tiparite si expediate documente direct catre faxul destinatie

SMS2Mail este sistemul prin care mesajele de tip SMS expediate catre Centrala Telefonica IP pot fi retrimise unui grup de destinatari sub forma de SMS sau unui grup de casute de e-mail sub forma unui fisier atasat.

SMSend este un sistem de expediere a mesajelor de tip SMS catre un grup de destinatari predefinit sau format dinamic pe baza interogarii unor sisteme informatice. Este utilizat cu precadere pentru solutiile proactive de informare sau avertizare.

Caller ID Blocking permite blocarea unui apel in functie de numarul de telefon al apelantului.

Portofoliul solutiilor este completat de Database Store, Blacklists , Call Details Record, Local and Remote Call Agents, Predictive Dialler, Protocol Conversion, Remote Office Support, Route by Caller ID, Spell/Say, Streaming Media Access, Trunking si multe altele.

Implementarea teritoriala a Call Centerului IP Gazduit constituie o solutie business versatila.

Solutia utilizeaza conectivitate securizata redundanta prin VPN MPLS si VPN-uI catre Call Centerul IP Gazduit in Data Center, pe o platforma virtualizata de tip premium, bazata pe tehnologii de ultima ora Cisco, IBM si VMWare ESX.

Fluxurile care deservesc conectivitatea cu operatorii de voce ai Call Centerului IP sunt instalate in Data Center, beneficiind de aceleasi conditii premium de functionare.

Traficul de voce generat de operatorii Call Centerului IP Gazduit este centralizat din toate locatiile teritoriale iar fluxurile de apeluri de intrare si de iesire sunt permise in mod controlat, eficientizand astfel managementul si costurile activitatii.

Centralizarea traficului de voce face posibile convorbiri gratuite atat intre sedii cat si cu solutiile software moderne Skype si Google Talk sau clienti software dedicati Iphone, Android si Blackberry.

Serviciile de Suport sunt furnizate prin intermediul unei platforme profesionale dedicata.

Monitorizare proactiva permanenta a disponibilitatii serviciului, spatiului liber pe hard disk, memoria RAM disponibila, latenta serviciului, numarul de procese active;

SLA raportabil la un numar de telefon unic si timpi maximi de remediere:

4 ore intre orele 8:00 – 18:00;

8 ore intre orele 18:00 – 8:00;

Upgrade constant la ultima versiune;

Backup local in serverul local si la distanta in server dedicat;

Modificari de extensii, faxuri, plan de rutare, rute intrare, iesire sau trunchiuri;

Instalari distante de adaptoare sau telefoane;

Stoc de componente critice pentru o depanare rapida;

Deplasare onsite pentru rezolvarea problemelor care nu se pot rezolva distant;

Diagnostic hardware si eventual inlocuire hardware.

Costurile Serviciilor de Suport aferente Call Center-ului IP Propriu urmaresc implementarea.

Costurile Call Center-ului IP Gazduit includ si serviciile de Suport.

Portofoliul Neurer Business Solutions contine numerosi clienti multumiti. Perfect Tour, Mareea, Panda Travel, Transfer Rapid, Grampet, Grup Feroviar Roman, Rolling Stock Company, Trans Expedition Feroviar, Bulgarian Railway Company, Eurorail Moldova, Remar, Reva, Rovit, ServTrans, Turist Semenic si altii.

Centrala telefonica IP

Centrala Telefonica este un sistem de telefonie care imbina cu succes functionalitatile centralelor clasice cu solutiile tehnologiei VoIP.

Tehnologia VoIP permite efectuarea de apeluri catre orice telefon sau sistem de telefonie IP, mobil sau fix folosind reteaua internet sau reteaua locala de calculatoare, ocolind astfel sistemul telefonic tradițional.

Beneficiile solutiei de telefonie IP sunt remarcabile in raport cu sistemul clasic de telefonie.

Reducerea costurilor aferente comunicatiilor electronice cu pana la 70%

  • Convorbiri de voce gratuite;
  • Sesiuni de teleconferinta gratuite;
  • Optimizarea convorbirilor de voce;
  • Inregistrarea si controlul convorbirilor de voce;
  • Eliminarea echipamentelor fax.

Cresterea randamentului afacerii

  • Integrarea cu solutii software dedicate sau personalizate;
  • Posibilitatea de a efectua apeluri cu un singur click;
  • Scalabilitatea extinsa a tehnologiilor open-source utilizate;
  • Posibilitatea consolidarii sistemelor de telefonie IP;

Metodele de implementare ale Centralei Telefonice IP difera prin abordarea achizitie vs gazduire.

Centrala telefonica IP proprie

  • Investitie in echipamentele de tip server;
  • Cost operational lunar aferent suportului;
  • Investitie eventuala in aparatele telefonice.

Centrala telefonica IP gazduita

  • Nicio investitie in echipamentele centrale;
  • Un singur cost operational lunar raportat la dimensiunea implementarii;
  • Gazduire in standarde Data Center;
  • Disponibilitate maximizata a serviciului;
  • Suport inclus;
  • Investitie eventuala in aparatele telefonice.

Solutiile Centralei Telefonice IP reduc costurile si eficientizeaza activitatea.

Teleconferinta reprezinta sistemul prin care mai multi interlocutori pot comunica simultan de pe telefonul interior, fix sau mobil. Pot fi create fara niciun cost oricate camere de teleconferinta, securizabile cu un cod PIN.

Click2Call eficientizeaza activitatea si dezvolta comunicarea oferind posibilitatea de a efectua apeluri telefonice cu un singur click. Sistemul poate interoga agenda telefonica locala, o baza de date a partenerilor de afaceri sau poate fi integrat intr-o solutie deja existenta.

Inregistrarea Apelurilor se realizeaza pe un suport de stocare intern sau extern si permite accesul pe nivele ierarhice la convorbirile stocate, folosind un browser web.

Fax2Mail primeste mesajele de tip fax, le transforma in fisiere si le expediaza atasate prin e-mail. Reprezinta o solutie eficienta si gratuita pentru receptionarea oricarui volum de documente prin fax, fara a fi necesara achizitionarea sau intretinerea de servere sau echipamente fax.

Mail2Fax foloseste sistemul de e-mail pentru a expedia faxuri. Nu sunt necesare echipamente hardware, sisteme software sau instruirea utilizatorilor.

Print2Fax instaleaza un software client prin care sunt tiparite si expediate documente direct catre faxul destinatie

SMS2Mail este sistemul prin care mesajele de tip SMS expediate catre Centrala Telefonica IP pot fi retrimise unui grup de destinatari sub forma de SMS sau unui grup de casute de e-mail sub forma unui fisier atasat.

SMSend este un sistem de expediere a mesajelor de tip SMS catre un grup de destinatari predefinit sau format dinamic pe baza interogarii unor sisteme informatice. Este utilizat cu precadere pentru solutiile proactive de informare sau avertizare.

Interactive Voice Response IVR este un sistem avansat de tratare a apelurilor prin care se permite utilizatorilor sa navigheze un meniu prin tastarea unui numar dintr-o plaja de optiuni, de exemplu: Formati 1 pentru Vanzari, 2 pentru Suport.

Caller ID Blocking permite blocarea unui apel in functie de numarul de telefon al apelantului.

 

Text-to-Speech ofera posibilitatea ca un text sa fie citit utilizatorului.

Portofoliul solutiilor este completat de Database Store, Blacklists , Call Details Record, Local and Remote Call Agents, Predictive Dialler, Protocol Conversion, Remote Office Support, Route by Caller ID, Spell/Say, Streaming Media Access, Trunking si multe altele.

Implementarea teritoriala a Centralei IP Gazduite constituie o solutie business versatila.

Solutia utilizeaza conectivitate securizata redundanta prin VPN MPLS si VPN-uI catre Centrala IP Gazduita in Data Center, pe o platforma virtualizata premium, bazata pe tehnologii de ultima ora Cisco, IBM si VMWare ESX.

Traficul de voce este centralizat din toate locatiile teritoriale si permis in mod controlat catre exterior, eficientizand astfel managementul si costul convorbirilor.

Centralizarea traficului de voce face posibile convorbiri gratuite atat intre sedii cat si cu solutiile software moderne Skype si Google Talk sau clienti software dedicati Iphone, Android si Blackberry.

Serviciile de Suport sunt furnizate prin intermediul unei platforme profesionale dedicata.

Monitorizare proactiva permanenta a disponibilitatii serviciului, spatiului liber pe hard disk, memoria RAM disponibila, latenta serviciului, numarul de procese active;

SLA raportabil la un numar de telefon unic si timpi maximi de remediere:

4 ore intre orele 8:00 – 18:00;

8 ore intre orele 18:00 – 8:00;

Upgrade constant la ultima versiune;

Backup local in serverul local si la distanta in server dedicat;

Modificari de extensii, faxuri, plan de rutare, rute intrare, iesire sau trunchiuri;

Instalari distante de adaptoare sau telefoane;

Stoc de componente critice pentru o depanare rapida;

Deplasare onsite pentru rezolvarea problemelor care nu se pot rezolva distant;

Diagnostic hardware si eventual inlocuire hardware.

Costurile Serviciilor de Suport aferente Centralei Telefonice IP Proprii urmaresc implementarea.

Costurile Centralei Telefonice IP Gazduite includ si serviciile de Suport.

Portofoliul Neurer Business Solutions contine numerosi clienti multumiti. Perfect Tour, Mareea, Panda Travel, Transfer Rapid, Grampet, Grup Feroviar Roman, Rolling Stock Company, Trans Expedition Feroviar, Bulgarian Railway Company, Eurorail Moldova, Remar, Reva, Rovit, ServTrans, Turist Semenic si altii.

Google Apps

Google Apps este un pachet de aplicatii de comunicare si colaborare, disponibil online, pe durata nelimitata, pentru membrii unei echipe. El este disponibil sub forma unui software oferit ca serviciu cu gazduire externa, pentru email de business si partajare sigura de informatii.

Google Apps este se adreseaza segmentelor de IMM, organizatii non-profit sau institutii bugetare.

Ce aveti la dispozitie?

 

Solutia Antivirus din Cloud

Prin utilizarea celor mai moderne metode de detecție, Solutia Antivirus NOD32 Business Edition oferă protecție echilibrată împotriva tuturor tipurilor de amenințări informatice, virus si spyware. Solutia a câștigat titlul de cel mai bun produs antivirus și a primit premiul pentru cel mai bună rată de detecție și performanță generală. NOD32 deține recordul de premii AV-Comparatives.

De peste 20 de ani echipele de dezvoltare NO32 au dezvoltat soluții de securitate care se concentreza pe detectarea extrem de efficient a conținutului malware cu o amprentă asupra resurselor și performanței sistemului protejat cât mai redusă.

Actualizarea permanenta din cloud a definitiilor amenintarilor informatice maximizeaza performanta, disponibilitatea, scalabilitatea si flexibilitatea serviciului.
In plus fata de solutia business de protectie antivirus si antispyware, sunt disponibile si sistemele avansate de diagnoza si recuperare SysInspector, SysRescue si Self Defense, care investigheaza, trateaza si previn formele rezistente de malware.

Avantajele solutiei Antivirus din Cloud

Ruleaza NOD32 Antivirus Business Edition, care a câștigat titlul de cel mai bun produs antivirus si a primit premiul pentru cea mai bună rată de detecție;

Deține recordul de premii AV-Comparatives;

Echipa NOD32 are 20 de ani de experienta;

Definitiile amenintarilor informatice se actualizeaza din cloud;

Amprenta redusa asupra resurselor și performanței sistemului protejat;

Cost lunar si nu anual;

Cost cu cel putin 50% mai mic decat in cazul solutiei traditionale;

Sistem flexibil pay-as-you-go, care urmareste dinamica parcului de echipamente protejate al companiei beneficiare;

Costuri similar intre calculatoare si servere protejate, de pana la 1 € / luna / sistem protejat;

Solutia Juridica din Cloud

Noțiunea de informare juridică a devenit atât de complexă, încât dincolo de necesitatea evidentă a unei interfețe software performante, s-a născut și stringenta nevoie de a putea parcurge transversal, foarte rapid, volumul uriaș de documente, astfel încât un reper dorit să fie găsit, structurat și grupat inteligent.
Solutia Juridica din Cloud este o platforma destinata informarii juridice, accesibila online prin browser web, utila oricărei persoane active în plan legislativ, economic, social, financiar sau managerial. Este un instrument menit să economisească și să eficientizeze timpul avocaților, contabililor, consilierilor juridici, consultanților fiscali, sau specialiștilor în Resurse Umane, petrecut cu munca de documentare. Solutia Juridica din Cloud ruleaza cea mai prestigioasa platforma legislativa, respectiv Wolter Kluwer Sintact Legal.

Platinium si ofera acces online la urmatoarele module:

  • Norme de aplicare in textul legii;
  • Moment Sintetic;
  • Legislatie Romaneasca si Europeana;
  • Modele de Documente;
  • Jurisprudenta Romaneasca si Europeana;
  • Reviste

Avantaje

Ruleaza NOD32 Antivirus Business Edition, care a câștigat titlul de cel mai bun produs antivirus si a primit premiul pentru cea mai bună rată de detecție;

Deține recordul de premii AV-Comparatives;

Echipa NOD32 are 20 de ani de experienta;

Definitiile amenintarilor informatice se actualizeaza din cloud;

Amprenta redusa asupra resurselor și performanței sistemului protejat;

Cost lunar si nu anual;

Cost cu cel putin 50% mai mic decat in cazul solutiei traditionale;

Sistem flexibil pay-as-you-go, care urmareste dinamica parcului de echipamente protejate al companiei beneficiare;

Costuri similar intre calculatoare si servere protejate, de pana la 1 € / luna / sistem protejat;

Cloud tau aici!